Організація весілля "під ключ" включає:
- розробку концепції і стилю весілля;
- підбір відповідних весільних локацій, банкетного залу, ресторану;
- складання банкетного меню;
- замовлення весільної поліграфії (весільні запрошення, банкетна розсадження для гостей, номерки на банкетні столи, гостьові іменні картки);
- замовлення і підготовку флористичного оформлення весілля (зона виїзної церемонії, лаунж зона, фото зона, презідіумний стіл і гостьові столи в банкетному залі, букет нареченої, бутоньєрка для нареченого);
- підбір Кенді-бару і весільного торта;
- організацію виїзної церемонії одруження;
- підбір ведучих для весільного банкету і виїзної церемонії;
- організацію фото- і відеозйомки;
- організацію повного технічного забезпечення (світло, звук, підключення, спецефекти);
- підбір і замовлення артистів для шоу-програми;
- складання детального сценарію весілля;
- підбір і замовлення весільного кортежу;
- складання плану дня весілля, розписаного по хвилинах;
- створення образу нареченої;
- постановку першого весільного танцю;
- професійну координацію всього весільного дня.
Вартість комплексної організації весілля становить 25 000 гривень.
У послугу з координації весільного дня включені:
- зустрічі з молодятами в зручному місці і в зручний час за попереднім погодженням;
- консультації і психологічна підтримка на протягу всього періоду підготовки до весілля;
- складання таймінгу весільного дня для пари;
- координація всіх фахівців, які будуть задіяні в день весілля (за день до весілля ми телефонуємо всіх весільних фахівців, яких Ви вибрали і забронювали самостійно, озвучуємо їм адреси локацій і точний час прибуття, складаємо і висилаємо таймінг весільного дня для кожного весільного фахівця);
- координація роботи всіх фахівців в день весілля. Контроль за виконанням всіх замовлених Вами послуг в повному обсязі, відповідно до оплаченої Вами кошторису;
- координація і контроль оформлення зони виїзної реєстрації, лаунж зони, фото зони і банкетного залу (презідіумний стіл молодят і гостьові столи), а також координація самої весільної церемонії;
- допомога в розсадження гостей в банкетному залі;
- робота з ведучим, ді-джеєм, адміністратором ресторану, артистами оригінального жанру;
- контроль за їх своєчасним прибуттям на майданчик і виконанням замовлених Вами послуг в повному обсязі;
- контроль і організація всіх традицій під час банкету (перший танець, винос весільного торта, кидання букета, передача сімейного вогнища і т.д.);
- надання будь-якої допомоги молодятам і гостям в день весілля;
- координація і організація трансферту гостей попередньо замовлених транспортом, згідно з планом адресному розвезення;
- контроль виносу страв в ресторані згідно таймінг (щоб офіціанти не виносили страви під час конкурсів або обрядів, щоб весільний торт виносили вчасно, а не тоді, коли заманеться офіціантам);
- підрахунок випитого алкоголю під час банкету (підрахунок по використаним пляшках і пробок);
- розрахунок з усіма весільними фахівцями за їх роботу (виплата залишку в кожному фахівцю в заздалегідь підготовлених Вами конвертах).
Вартість координації весілля без комплексної організації становить 5 000 грн.